Yalın Fotoğrafları

Etiket: bedava Yalın resimleri,Yalın bios,Yalın bul,Yalın cd’si,Yalın duvar kağıtları,Yalın filmleri,Yalın fotoğrafları,Yalın fotoları,Yalın gallery,Yalın haberleri,Yalın images,Yalın izle,Yalın kaseti,Yalın multimedia,Yalın photos,Yalın pics,Yalın pictures,Yalın resim galerisi,Yalın resimleri,Yalın siteleri,Yalın şarkı sözü,Yalın videos,Yalın wallpapers,Yalın yükle,Yalın mp3,

Bu yazı hoşunuza gitti mi? Aşağıya yorum yazabilirsiniz

Benzer Yazılar

Yorumlar

ya ne kadar güzel yaratılmış ya keske tanışmak nasip olsa..AMİN:)

kendiniz de insanlığınız çok iyi Rabbim sahibine bağışlasın.sizi çok seviyoruz.inşallah hep bu yönde devam edersiniz. meleklerin sözü var bizim şarkımız bu bile sizi anlatmaya yeter.kendinize çok iyi bakın

SARKILARINIZDA KENDİNİZ KADAR GÜZEL KENDİNİZE COK İİ BAKINZ

yalın cokkk yakısıklısın senınle beraber yasayn kız cok sanslı bunu bılll

yalının şarkılarına bayılıyorum bütün heryer de onun şarkılarını söylüyorum evde sokakta okulda heryrde başarılarının devamını beklioruminş seni hayat gözüyle bi görebilirim grşmk üzere byyyy

bitanemmm yalın seni çooooookkkk seviyorummm aşkımmmm çk tatlısın yaa süpersin senn çk büyük bi hayranınım sana bayılıyorum aşkımm:)))

yalın senden nefret ediyorum çok gıcıksınn şarkıların da berbatt

ceyda seni öldürürüm kızım sen kime gıcık diyosun ya sen acaba hayatında yalının şarkıları kadar güsl şarkı hiç dinledin mi aşkım sen onlara bakma ya boşver salla gitsin ceydayı:)))

ya yalın çok süpersin benimle çıkar mısın seninle sevişmeye hazırım

ceyda hanım oaraya gelir sizin saçınızı başınızı………sen kesin gökhan özen hayranısındır he.kesin

bana bak yasemin bozuntusu sen kime gıcık diyosun yaaaaa.

yalın seni seviyorummmmmmmmmmmmmm

yalın eger ölüpte cennete gidersem tek istegim allahtan sensin

ddünyada iseistermkı beraber ölüp cennette bulusmak tez zamanda

yalınnnnnnnnn seni çokkkkkkkkk sewiyorummmmmmmmmmmm

((yalınn seni çokkk sewiyorummmmmmmmmmm))

Selam kızlar nasılsınız? Ben içinize tese geldim. Bende Yalın fanatıyam!
Papam teze internet saatı aldı. Bende dayanamadım tez girdim Yalının resimlerine,foruma.Birden sizin yorumu gördüm. Bende dedimki bir size yazım.
Eşitdimki Ceyda Yalın-çın ağzına geleni konuşuroy. Ceyda bundan sonra senin Yalına bir söz desen! O ağzın varya ortadan cat diye bölerim.
Yalın benım aşkımmmmmmmm,cnm, sevgilim. Ben onu dünyalardan çok seviyorum. Benden byyyyyyyyy

lan abicim ya bütün kızlar yalın hastası rahat bırakmıyolarkı adamı ya sinir oluyorumm(( yalıncımm seniii çokkk sewiyorummm ))

Selam kızlar.Ben sizinle dost olmaq isteriyorum. Sadece Yalın fanıla. Ben yalını çok seviyorum. Umarim sizde yalını seviyorsunuz. Yalın seni çokkkkkkkkkkkk öpüyorum.Byyyyyyyyyyyyy

Selam kizlar ben bu gün size yazdım sizde bana yazın.Ben Yalın fanatıram. Bende Yalını çokkkkkkkkkk seviyorum, dünyalardan bile çokkkkkk seviroyum.
Anladım ben seni gördüyüm günden
İyice vuruldum qara gözlere.
Tanrı yalvarırım sen onu benden
Ebedi ayırma seven yürekten!
Kağıta töktüm ben yürek sözümü
İsterim olasın benim düzünü.
Nankölük eyleme kırma kalbimi,
İnan ki,abedi sevdim ben seni!

Neyine vuruldum,düşünüyordum
Aklıma geldi yeşil gözlerin.
Çiçek tek saralıp,hep soluyordum
Kalbimi çınnattı tatlı sözlerin.
Yüzüme rüzgar vurmuştu o gün
Göklerden inmişti sevdalı nurgün.
İlk kez görmüştüm masum yüzünü
Neyine vuruldum ben senin,o gün?!

Selam kizlar ben bu gün size yazdım sizde bana yazın.Ben Yalın fanatıram. Bende Yalını çokkkkkkkkkk seviyorum, dünyalardan bile çokkkkkk seviroyum.
Ay işığının aydınlatdığı bir sahilde küçücük bir budağa “Seni Seviyorum” yazmak isterdim.Ama sen hırslı bir dalga olup sile bileceyinden korkuyorum.
Gecedir ki, insanı üzen? Yoksa insan özü üzülmek için geceni gözlüyor? Gecedir ki, seni bana düşündüren? Yoksa benim, seni düşünmek için geceni gözleyen?
Seni sevdiyim kadar yaşasaydım ölümsüz olurdum.

slm yalın naber sana bayılıyorum seni coooooook seviyorum sen benim bitanemsin hastayım sana allahım insan bukadarmı şirin ve tatlı olur seni senden cok seviyorum ben canımsın askımsın seninle yatıp seninle kalkıyorum ben seni cok seviyorum nekadar cok sevdigimi anlatamam lutfen iskenderuna gel lutfen seni yakından gormeyi seninle tanısmayı cok ama cok istiyorum
canımsın kendine cokcok iyi bak bitanem sensiz yasayamam

slm yalınım nasılsın bak sana şiir yazdım icimden gELENLER BUNLAR
BİR HOŞ BAKIŞTI SENİ BANA BAĞLAYAN
O TATLI GÜLÜŞÜN VARYA GOZLERİMİ GÖZLERNDEN ALAMAYAN
OYLE GÜZEL BAKIYORKİ HAYATA BENLİĞİN KAPILDIM RÜZGARINA BİR YAPRAK GİBİ SANA SEVGİMİ DAGLARA HAYKIRSAM YİNE DUYURAMAM SESİMİ
O TERTEMİZ KALBİNE OYUZDEN BEKLİYORUM BİLİYORUM BİRGÜN GÖRECEĞİM SENİ VE OZAMAN EN GÜZEL GÜNEŞ DOĞACAK EN ISLTILI YILDIZLAR KARANLIKTA YOL VERECEK SENİ ÖYLE SEVDİMKİ HAYKIRSAM DUYURAMAM VE BİRGÜN GELECEK YİNE BAKICAM O GÜZEL GZLERİNE YİNE SEVİCEM DAHA FAZLA ARTACAK İCİMDEKİ HEYECAN DAHA FAZLA GÜLECEK KARSINDA GÖZLERİM BELKİ YARIN BELKİ ÖBÜRGÜN AMA İNANIYORUM GÖRECEGİM SENİ BİRGÜN
ASKIMSIN BEGENDİNMİ
“”"SENİ COOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM”"”

SEN KARANLIK DENİZLERDE KAYBOLMAK İÇİN
ARANILN AYIŞIĞI,KALBE ATILAN İMZA
GÖZYAŞI GİBİ KUTSAL SEVDA KADAR SICAK
UNUTULMAYACAK KADAR D€Ğ€RL!S!N

SEVİYORUM SENİ SEN BENİ SEVMESENDE OLUR ZATEN A$K BUDUR

GECELERİN DİLİYLE EĞLENCE KADAR
YAŞLILARIN DİLİYLE GENÇLİK KADAR
ÇOCUKLARIN DİLİYLE DÜNYA KADAR
BENİM DİLİMLE SENİ CANIM KADAR SEVİYORUM

DÜN GECE SEN UYURKEN
KIZILA BOYADIM DENİZLERİ
UÇURUMDAN ATTIM SESSİZLİĞİ
HABER SALDIM RÜZGARLARA
FISILDASINLAR SENİ NE KADAR SEVDİĞİMİ

Yalın sana hastayım ben berna cook yakısıklısı

Ben berna senın ayranınım sen cook yakısıllışın

yalın seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkama cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum bitanesin sen yaaaaaaaaaaa…………………

yaaaaaaaaaa sana aşığııım bi insan bu kadar mı sempatik tatlı olur yaaa sana gıcık diyen salaklarrr utansınlarrr………………………..

ya ben hepsi 1 çokk seviyorum,,,

ya şu adamı ço9kk seviyorum fıstık gibi adam yaaawww

yalın sana bayılıyorum çoook yakışıklısın ayrıca babam la adaş sın seni tanıyor olsam ufu ğu bırakabilirim ama yok canım o selin denen kızı azını yırtarım senin ha sen da yalının y sini bilmiyon müzüik ten ne anlarsın be burası terbiyeli bir siteye benzedi için sana azımı açmadım yoksa fena söverdim

ayyyyyyyyyyy yerim seni bnnnn cnm aşkım bnm

seniyalın abi seni çok seviyorum.hatırlarmısın 14 şubat sevgililer gününde konser verdin orta köyde sahilde.sana öpücük yollamıştık sende bize yollamıştın yalın abi.seni, o kadarrrrrrrrr çok seviyorum ki anlatamam yalın abi.seni kocaman seviyorum kocamanda öpüyorum. senle gerçekten fotograf çekinmek istiyodum ama gittin senin her konserine gelicem.işallah bi çocugun olur yalın abi senin hayranınım.seni çok seviyorum nerse oturuyorsun yalın abi seni çok yakışıklısın.geceleri uyurken hep seni düşünüyorum yalın abi seni öptüm.

yalın aşşşşkımmmmm seni çoooooook seviyorum bitanecik yakışıklı prensim

aşkıaşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

canimsin ya bitanemmmmmmm

hgjhYOK SENİN GİBİSİ BUNU YAZARKEN BİLE HÜNGÜR HÜNGÜR AĞLIORUM SANA GÜLÜŞÜNE BAKIŞINA O KADAR HAYRANIMKİ…. KEŞKE ŞİMDİ YANIMDA OLSAN BAŞKA BİŞEY İSTEMEZDM HERHALDE AMA BİGÜN KAPININ ÖNÜNE GELİP SENİ ÖPÜCEM DUDAKTAN

lütfen hep türkiyede bizimle kal

sen içimden bi parçasn sen benim herşeyimsn yaaaaa……….. BABY FACE

yha jnm senin gibi bir tane sevgilim olsun başka hiç bişey isdemiorum seviorum (YALIN)hayranlarından birtanesi’nur hatice’

bende katılıyorum size arkadaşlar hem yakışıklı hem de sesi güzel

SENİ ÖLESİYE SEVİYORUZ

ÇOK YAKIŞIKLI ONUN HAYRANIYIM ÇOK SEMPATİK BİR SANATÇI

yalın senın hayranınım senı cok sevıyorum

yalın süpersin seni çok seviyorum senin hayranınım

mrb hüseyin yalın ben gamze sen cok tatlısın ya bunu benden hariç herkezden duymuşundur ztn ama olsun bide benden duy lütfn oku msjımı seni bi kere olsun yakından görmek istiyorum bunu gercekten istiyorum kib olurmu seni coooookkkkkk seviiiyoooooorrruuuuummmmmm…kücücüğüm…bi sen eksiksin hayatımda..sadece senn hoşcakal

yalın seni ve tüm şarkılarını çok seviyorum çok tatlısın şarkılarına bayılıyorum

yalınım yeni çhoq sefiorum resimlerin harika sarqılarında sn qibi muhtesem sana oan duyqularım tarifsiz yarın burda konserin var ve qidcem qözlerine doya doya bhaqcm bitanem KARAMEL PRENSİM BENİM YALINIM

Yalıncımmm ankara konserindeydim..bi insan bu kadar karizma ve sempatik olamaz.wala yanımda abim wardı abimden yakışıklısını görmezdm ama sen ayrısın yha…umarım hep mutlu olursun canım…

slm arkadaşlar..şarkılarını çok severek dinliyorum bu arada arkadaşlar yakışıklı olbilir aşkım fln diyerek kendinizi hafife almayın bence ..başarılarının devamını dilerim…kalbimizdesin…bb..

YALIN SANA AŞIĞIM NİĞDEYE KOHSERE BEKLİYORUM SENİ LÜTVEN GELİRMİSİN

YALIN I LOVE YUO LÜTFEN ADIYAMANA KONSERE GELMİSİN LLLLÜÜÜÜTTTTFFFFEEEENNNN

ya bu ceyda salağı ne dediğinin farkında deil bence hem kedi uzanamadığı ciğere pis dermiş bence ceyda o safı kullandığı için yılın hataa bir asrın salağı seçilmeli…

YALIN çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk yakışıklısınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn seninle beraber olan biri çoook şanslı

tam bir YALIN fanatiğiyim.şarkıların inanılmaz güzel.tabi YALIN yazınca daha bi güzel.84…… yaşında bile hala seni dinliyor olucam.her zaman şarkılarınla var olman dileğiyle………………….

ah be kardeşim[espiri şarkın]şarkıların yakıyooooooooooooooğ………….. şarkılarının devamını beklerim.çok başarılısın.başarılıda olucaksın.[her zaman eminim]…………..

Yalin seni o kadar cok sevirem ki sarkilarini her yerde dinleyirem.ona gore de artiq arkadaslarim da senin sarkilarini ezber biliyorlar.Azerbaycanda ne vaxt konser veriyorsun?senin yolunu sebirsizlikle gozleyirem.

yalın
sannnnnnnnnnnnnnn
aşığım beni sev oldumu

ya bzm snfta bri var aynı sen ya çok seviorum seni:):)

ben seni sevdiğim kadar kimse sevemez seni

yalın senin de dediğin gibi son aşkım olcaksın yalın

aaaaşşşkkımmm seni çok seviyooooooooruuuuuuuummmmmmmmm

Sesine kendisine yaptığı her işe hayran kaldığım mükemmel insan hayatta herşey gönlünce olsun o harika kalbinde seni seven hayranlarına da yer vermeyi untma!

seni çok seviyorum

HÜSEYN YALIN SEN İYİKİ ÇIKTIN KARŞIMIZA…SNİ ÇOKKK SEWİORM..İLK ZALİM PARÇASIYLA BİZLERE SESLENDİĞN GÜNDEN BERİ…SANA SEWGİMİ WE DESTEĞİMİ ASLA UNUTMA..BİSN DAHA YOK BU DÜNYADA..İİKİ WARSIN

ben onun hastasıyım inşalllah mutlu olur diyorum ve onu çok seviyorum

bu şehrin tüm sokaklarına sinmiş yanlızlığım .. sensizliğin köşe başındayım avuçlarımda kırık dökük pişmanlıklar avuntusuz çıkmazlara doğru yürüyorum bütün umutsuzluklara inat yinede seni arıyorum yarım kalmış şiirlerim gibisin öylesine eksiğim sensiz öylesine sahipsiz işte bütünumutlara havlu attım gidiyorum ve gel gör ki. her damla göşyaşımda yinede seni arıyorum…. seniiiiiiiiiiiiii çooooooooooooooooooook seviiiiiiiiiiyoooooooooooruuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmm keşke bir saatline bile olsa seni görebilsemmmm seni hiçbir şeeyeee değişmezdim…….. şarkıların çok duygu yüklü… sanki hepp birşeyler anlatmak istemiş gibisin .. aldığım her nefeste baktığım her yerde dokunduğum herşeyde sen varsın yalın gökyüzünde yıldızların arasında sen varsın yalın yıldızları çok seviyorum senide çok seviyorum arada bir fak var o da yıldızlaı on bin lerce sen birtanesin yalın ve elif sonsuza kadar….

sen bir harikasın…………….yalınnnnnnnn

seni aslaaaaa unutmıyacam seni çok seviyoooruuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm……….

hoşçakal………..belki bir gün seni görürümmmmmmmmm……

işallahhhhhhhhhhhhh

başarılarrrrrrr

kim bilir şu an napıyorsun nerdesin senii çoook özlüyorum yalın doğum günün yaklaştı martdaydı demi.. keşke yanında olabilsem keşke ..

bazen hayat acıtır insanın canını … kaybolursun boşluğun içinde.. gelmiyeceğini bile bile sevdini beklersin .. bir anda karşına biri çıkar ve sen herşeye herkese inat onu seversin onu beklersin boşluğun içinde … seni çook seviyorum yalın… keşke doğum gününde yanında olabilem..işallah okursun yorumlarımı yalın ve elif

sen benim ilk ve son aşkımsın yalın seeeennnn herşeye değersin,,,,

gözlerinin içi gülüyor yalın öyle içten bakıyorsun ki …seni çok seviyorum

sana yazdığım şiir.. SEN OLMADIĞINDA EVRENDE ÇİÇEKLER AÇMIYOR NEREYE BAKSAMDA İNCİLER SAÇILMIYOR ÇARESİZCE SARILSAMDA DÜMYAMA O GÜNEŞ SAÇAN GÖZLERİNİ BİR TÜRLÜ BULAMIYORUM KALBİNDEKİ O GÜZEL İYİ SICAKLIĞI BİR BULABLSEM SENİN BAMBAŞKA BAKAN GÖZLERİN GİBİ EN YAKINIMDA SENİ BULUYORUM VE ŞİMDİ SENİ DAHA ÇOK SEVİYORUM İSTANBULDA YAPAYANLIZIM YÜREĞİMİ SARACAK BİRİNİ ARIYORUM O KADAR ZORKİ.. RÜZGARIN ESTİĞİ YERLERDE UÇURUMDAN SENSİZLİĞE GÖMÜLECEK GİBİ OLUYORUM YALIN VE ELİF M HARFİYLE YAZACAK BİRŞEY BULAMADIM NEDEN DERSEN ŞİİRDE SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇIKIYOR HOŞÇAKAL

çok tatlısın yaa

seni okadar çok seviyorummmmmmmmmmm ki bilemezsin yalınımmm canımsın bütün şarkılar sanki bizim için yazılmışşşşş san ki çok karizmatiksin çok tatlısınnnn sana bayılıyorummmmmmmmmm aşkııııııııııııımmmmmmmmm yalın..sen herzaman kalbimdesin yalın ve elif sonsuza kadar…………..

seni çooooooooooooooooookkkkkkkkkkk seviyorummmmmmm o kadar çokkk seni görmekkk istiyorum ki senin gözlerinin içine bakmak dünyanın en güzellllllllll en içten şey…. kalbime kazınan tek isim tek kişi sensin…………..

kalbimdesinnnnnnnnnnnnnnnnnn

canımsınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

keşke yanımda olsaydın seninle bir saat geçirmek için canımı bile verirdim….nereye baksam ne düşünsem nerde olsam hep sen varsın yalın keşke sesimi duyabilsem aşığım sana yalın aşıkkkkkkkkk …

yalın ve elf sosuz………

yalın seni çooooooooooooooooooooooooooooooooool seviyorum sen bitanesin benim aşkımsın serserim bitanem

yalın seni çooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum sen bitanesin benim aşkımsın serserim bitanem

tanrım bir insan bu kadar mı tatlı olur
yalın süpersin ya

kalbimde olan tek kişi sensin…seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum keşke seni görebilseydim keşke…

keşke seninde kalbinde olan tek kişi ben olsaydım keşke…

seni çok ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmmmmmmmmmmmmmm kalbimdeki en büyük mucize sensin yalınnnnnnnnnnnnnn..

canımsın kanımsın sen benim tek aşkımsın yalın…

sana bayılıyorum ………..yalın ve elif

sen mutlu olursan ben herşeye katlanırım yalın…

yeter ki bu dünyadaki en karizmatik ,en tatlı ,en iyi,en yakışıklı ,eşi ve benzeri olmayan insan mutlu olsun seni çok seviyorum yalınım..elif

seni çok ama çok seviyorum

seni çoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmm

harikasın

seni çok ama çok seviyorum
kalbimdesin yağmur adlı şarkına bayılıyorum canımsın
yüreğimdesin

seni seviyorum yalın

keşke bunları okuyabilsen keşke

senin gibisini görmedim yalın istesemde göremem çünkü senin gibisi yok bu dünyada..

kalbimsin yalın

YALIN SENİ ÇOOOK AMA ÇOOOK SEVİYORUM YHA
HER ZAMAN KALBİMDESİN SENİ HEP DİNLİYORUM YHA

seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hemde çooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yalınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

yağmur adlı şarkının sözleri çok güzel

bazen sevmemek sevmektir aslında… belkide öfke aşkı tanımlar bazen boşluk unutmaktır sonsuza kadar unutmak unutulmak unutmaya çalışmak … hepsi sensin yalın … sen benim ömrümsün……………..

yaaaaaaaaaaaaaaa ben ölüyorum sadece yalınm klsn oooooooooo benm bitanm aaaaaaşkım yaa nasl bir tipn vr anlamyrm offffffffffffff oooooooooffffffffffffff

ben sensiz bir hiçm bebeğm sn yksan ben ölürm sadce sn varsn benm içn sensz ben bir ölüym senn şarklrnla yaşyrum sadece seeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn ve o şarkılarnnnnnnnnnn

keşke bunblrı okusn sn aşkın ispatısn senn aşığınım benm küçücüğm herşymmmmmmmmmmm…………….

bilinmezse doğru gidebilmekti sensizlik sensizliğin çaresizliğinde yürüyebilmekti ya da yürümeye çalışmaktı seni sensiz yaşamaya çalışmakmış çaresizlikmiş… seni çok seviyorum yalınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

seni çok sewiyorum yalın

of yalın ya o kadar mutsuzum ki keşke yanımda olabilsen keşke seni görebilsem kendimi çok kötü hissediyorum cumartesi günü sınavım var işallah kazanırım yalın ve elif seni çok seviyorum yalın kalbimde bir tek sen varsın sonsuza kada da kalıcaksın …

seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

sadece tatlısın :) :)

YALIN nedn bu kadr yakışılısnn seni ç00000000000000000oooooooooOOOOOO0oqq sewiorumm yhhh

seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için

yalın sadece seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmm

seni herşeyden herkesten çok seviyorummmmmmmmmmmm canımsın ya

yalına çirkin diyen kızı ben yolarım….

seni bu kadar çok sevmek bana zarar veriyo biliyorum seni sevmekten bkacağm umarm o gün yakındr

arkadaşlar tartışmayın boşyere iyi şeyler yazın mecbur deilsniz dinlemeyee…

çok tatlısın we çok ii bi yorumcusun başarılar…

işte öle şeyler söleyin sevmeyen beğenmeyen dinlemesin bakmasınn..

çok yakışıklısın muahhhhhhhhh

burçin çok haklısın

YAIN ABİCİM SENİ ÇOK SEVİYORUM.KONSERVATUARI OKUDUKTAN SONRA İNŞALLAH SENİ BULUCAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM GÖRÜŞMEK ÜZRE BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

bayılıyorum sana çok yakışıklısın seni çok seviyorum yalınım

I think that to receive the personal loans from creditors you must have a great reason. However, once I have got a term loan, because I wanted to buy a building.

yalın çok yakışıklı ne kadar desem azdır onada süper bir kıs yakışır herhalde.

salam men azeriyem amma yslini cox sevirem o bidenedi onun mahnilarini cox beyenirem azerbaycana na vaxt geleceksen tez gel sebirsizlikle yolunu gozduyuruk opdum ozune yaxsi bax

Ylın den bizim herşeyişmizsinnnnnnnnnn

aşkımsınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

yalın seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmm

SENİ ÇOOOOK AMAA ÇOOK SEVİYORUMMMM…

It’s good that we are able to receive the loan moreover, that opens new possibilities.

helal olsun damla ne desen arkandayım

allah yakışıklılık vermiş

yalın abi süpersin seni çok beğeniyorum

yalın abi SÜPERSİN SENİ ÇOK BEĞENİYORUM BENCE BU YILIN EN YAKIŞIKLI ERKEĞİ SENSİN SANA MUTLULUKLAR DİLERİM.<3

küçücüğüm her şeyim şarkınız çok güzel çok seviyorum o şarkyı çok güzel şarkı yapmışsın

resimlerin o kadar güzek ki bu kadar yakışıklı olmana rağmen gözlerimi senden alamadım seni çokkkkk ama çokkk seviyorum ve yeni albumlerini sabırsızlıkla ve dört gözle bekliyorum sen seviyorum

bence bu yılın yakışıklı erkeği sen olmalısın albümleri sabırsız ve heyecan içinde bekliyorum seni seviyorum ve sana inaniyorum seni çokkkk seviyorum

gerçekten çok ama çok yakışıklı olmuşsun seni seviyorum albümleri heyecan ve sabırsızlıkla bekliyorum seni çokkkseviyorum <3 <3 <3 <3

Merhaba kızlar. Nasılsınız? Yorumlarınız için teşekkür ederim. Ben de sizleri seviyorum. Hepinize tekrar çok çok teşekkür ederim.

Yorum yapın